Γαλαξίδι 2010

Διακοπές Γαλαξίδι - 30/9-3/10/2010

ΠΕΜΠΤΗ 30 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
Ξεκινήσαμε το πρωί από το οικοτροφείο με προορισμό το Γαλαξίδι.
Όλοι απολαύσαμε τη διαδρομή και περιμέναμε πώς και πώς να φτάσουμε και να δούμε πως είναι η πόλη ,αλλά και το ξενοδοχείο που θα μας φιλοξενούσε.
Μετά το τρίωρο ταξίδι μας ,η μεγάλη στιγμή έφτασε…
Κατά την άφιξή μας στο ξενοδοχείο, ανακαλύψαμε πως διαθέτει μια όμορφη αυλή και κήπο, όπου καθίσαμε και οι καπνιστές της παρέας απόλαυσαν το τσιγάρο τους ,λίγο πριν το μεσημεριανό φαγητό.
Οι δραστηριότητες μας σταμάτησαν για λίγο, πηγαίνοντας στα δωμάτια για λίγες στιγμές ξεκούρασης και χαλάρωσης .
Μόλις ξυπνήσαμε, ετοιμαστήκαμε για μια πρώτη γνωριμία με την πόλη.
Περπατήσαμε στα δρομάκια, ξαποστάσαμε σε μια πλατεία…και φτάσαμε στο λιμανάκι του Γαλαξιδίου.
Αφού απολαύσαμε το ωραίο τοπίο, κάναμε την πρώτη μας στάση για καφέ και κρεπούλα.
Το πρώτο μας βράδυ ,τελείωσε με φαγητό……Όπου όλοι έμειναν ευχαριστημένοι Και ο Βασίλης ακόμα περισσότερο.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Τα σχέδιά μας σήμερα ,είχαν εκδρομή στη Ναύπακτο.
Μετά το πρωινό μας, επιβιβαστήκαμε στα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα και πήραμε το δρόμο για την πόλη της Ναυπάκτου.
Φτάνοντας εκεί , επισκεφτήκαμε το κάστρο με την καταπληκτική θέα…Όπου βγάλαμε αναμνηστικές φωτογραφίες……Και αναχωρήσαμε για την πόλη της Ναυπάκτου, όπου γευτήκαμε νοστιμιές από ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο.
Το απόγευμα, μας βρήκε λίγο κουρασμένους, γι’αυτό αποφασίσαμε να παραμείνουμε στον κήπο του ξενοδοχείου για απογευματινό καφεδάκι και στη συνέχεια φαγητό απ΄ έξω, μπυρίτσα και μουσική.

ΣΑΒΒΑΤΟ 2 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Η σημερινή ημέρα , ήταν αφιερωμένη στο Γαλαξίδι.
Κάναμε την πρωινή μας γυμναστική περπατώντας στο δρόμο για το δάσος του Γαλαξιδίου.
Γυμνασμένοι πια και γεμάτοι οξυγόνο ,αναπληρώσαμε τις χαμένες θερμίδες σε ένα υπέροχο εστιατόριο για θαλασσινά και ψάρι.
Η βραδινή μας έξοδος, περιελάμβανε εκδρομή στην Ιτέα ,όπου για ακόμα μία φορά τιμήσαμε τα υπέροχα γλυκά…και φαγητά της.

ΚΥΡΙΑΚΗ 3 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
Ημέρα αναχώρησης από το Γαλαξίδι για Αθήνα , με μια ενδιάμεση στάση στους Δελφούς.
Φυσικά ,δε μπορούσαμε να μη δροσιστούμε με νερό από την Κασταλία πηγή.
Επιβίβαση στο πούλμαν και επιστροφή στην Αθήνα ,γεμάτοι με πλούσιες εικόνες και ωραίες αναμνήσεις ,από τις φθινοπωρινές μας διακοπές