Επιστροφή στις ρίζες 2009

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Ημέρα αναχώρησης

Με τις βαλίτσες στα χέρια μας φτάσαμε στο αεροδρόμιο. Η αγωνία μας ήταν μεγάλη για  το ταξίδι αυτό. Η Καλλιόπη παρατηρούσε το Ελ. Βενιζέλος και φυσικά είχαν αρχίσει ήδη οι απορίες για τα αεροπλάνα ,που μας συνόδευσαν σε όλο το ταξίδι μας .ενώ δεν ξέραμε την αντίδραση της για όσα θα ακολουθούσαν,η συμπεριφορά της ήταν αψογη και αυτό φάνηκε από το ποσο άνετη ήταν με την απογείωση και την προσγείωση του αεροπλάνου

Και ναι φτάσαμε στη ΣΑΜΟ!!!!!!!!

Η Καλλιόπη μόλις κατέβηκε μας έδειξε τον Παγώνδα! (τέλειος προσανατολισμός )

Με το λευκό μας ενοικιαζόμενο αυτοκινητάκι EVELIN   πήγαμε στο ξενοδοχείο όπου αφήσαμε τις βαλίτσες μας  και ξεκίνησε η περιήγηση στη Σάμο. Πρώτος σταθμός ήταν το Ηραίον ! Περπατώντας στη παραλία συναντήσαμε την αδερφή ενός συμμαθητή της Καλλιόπης ,Βασιλική Κρητικού. Η Καλλιόπη την αναγνώρισε αν και όχι από την πρώτη στιγμή αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά την αριστη μνημη της.

Συνεχίσαμε τη βόλτα μας στο Ηραίον βγάζοντας φωτογραφίες και καθίσαμε να φάμε σε ένα παραθαλάσσιο εστιατόριο. Εκεί η Καλλιόπη μας έδειξε και κατονόμασε τις βραχονησίδες που φαίνονταν. Επιστροφή στο ξενοδοχείο για λίγη ξεκούραση. Το βραδάκι βγήκαμε βόλτα στο γειτονικό Πυθαγόρειο. Ένα γραφικό – τουριστικό λιμανάκι στα νοτιοανατολικά του νησιού. Η Καλλιόπη φαινόταν να αισθάνεται οικεία με το χώρο και ουσιαστικά μας ξεναγούσε.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Στο εστιατόριο  που φάγαμε η Καλλιόπη ζήτησε να πιεί και αυτή μαζί μας κρασί {ένα υπέροχο Σαμιώτικο}  Η νύχτα μας βρήκε στο ξενοδοχείο κουρασμένους από μια γεμάτη μέρα

ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Η ημέρα μας ξεκίνησε με πρωινό γεύμα στο Ηραιον στο café Ακρογιάλι όπου η Καλλιόπη ρώτησε την ιδιοκτήτρια που βρίσκεται η ξαδέρφη της {η άλλη Καλλιοπή Καρύδα} και ο θείος της. Ενώ εμείς νομίζαμε ότι η ίδια είχε μπερδευτεί και προσπαθούσαμε να καταλάβουμε τι ζητάει ,η ιδιοκτήτρια μας είπε ότι η καφετέρια αυτή ήταν παλιότερα στην ιδιοκτησία του θείου της Καλλιόπης.

ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΙΓΜΗ, Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΩΝΔΑ!!!!!

Αφού πήραμε τον δρόμο που μας υποδείκνυαν οι ταμπέλες , η Καλλιόπη {αργά βέβαια] μας ενημέρωσε ότι υπήρχε και πιο κοντινός δρόμος που συνέδεε το Ηραίον με τον Παγώνδα. Το χωριό της Καλλιόπης είναι σχετικά ορεινό και τα σπίτια δεν θυμίζουν καθόλου νησί. Τα κτίσματα  θα μπορούσαμε να πούμε είχαν πηλιορίτικο ύφος. Εκεί μας περίμενε η ξαδέλφη της Καλλιόπης Ελένη Ρούση με τον άντρα της Σταύρο  Βατιανό-πρώτο ξάδελφο της Καλλιόπης . Μας οδήγησαν στο σπίτι της, ένα μικρό σπίτι σε ένα στενό δρομάκι. Η  Καλλιόπη έτρεχε μπροστά και χαιρετούσε όλους τους γείτονες .Τους θυμήθηκε όλους σχολιάζοντας ότι γεράσανε. Το σπίτι φαινότανε ότι ήταν ανέγγιχτο από τότε που έφυγε η Καλλιόπη .Το  ημερολόγιο έδειχνε το έτος 2004 και στα ντουλάπια υπήρχαν ακόμη τρόφιμα του νοικοκυριού [αλεύρι, ζάχαρη ] .η Καλλιόπη πηγαινοερχόταν σε όλα τα δωμάτια ,μας έδειχνε τα πράγματα της ,το κρεβάτι της και ταυτόχρονα πήγαινε προς τη πόρτα για να δεί και τους υπόλοιπους γείτονες. Παρόλο που περιμέναμε να εκδηλώσει άγχος και νευρικότητα από την επιστροφή  στο πατρικό της μετά από τόσο καιρό εκείνη αντιδρούσε στα ερεθίσματα με την ανάλογη ένταση για τη συγκεκριμένη  περίπτωση όπως άλλωστε και εμείς είχαμε ενθουσιασμό και αγωνία με αυτή την εμπειρία.

Η  βόλτα μας στο Παγώνδα συνεχίστηκε με ξεναγό τη Καλλιόπη. Μας έδειξε τη πλατεία του χωριού , το σχολείο όπου πήγαινε και ένα παρκινγκ που μας εξήγησε ότι ήταν σινεμά και εκεί έβλεπε ελληνικές ταινίες .αφού διάλεξε αναμνηστικές φωτογραφίες από το σπίτι της για να διακοσμήσει το δωμάτιο της στο Χαλάνδρι, χαιρέτησε  τους συγγενείς της φύγαμε από το χωριό με προορισμό τη παραλία Ψιλή Άμμος .

Κολυμπήσαμε σε αυτή την αρκετά τουριστική παραλία και  φάγαμε μεσημεριανό στο ταβερνάκι της. Το βράδυ επισκεφτήκαμε το Βαθύ τη  πρωτεύουσα  της Σάμου. Κάναμε τη βόλτα μας στο λιμάνι και έπειτα  καθίσαμε σε ένα εστιατόριο με θέα το λιμάνι. Ήταν ένα όμορφο βράδυ στο Βαθύ.

ΚΥΡΙΑΚΗ  27  ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Η τελευταία μας ημέρα στη Σάμο ξημέρωσε!!!

Παρέα πάντα με το αυτοκινητάκι μας πήραμε το πρωινό μας στο παραθαλάσσιο Μαραθόκαμπο. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε τη παραλία «Βοτσαλάκια» όπου κάναμε το μπάνιο μας

Η  περιήγηση μας συνεχίστηκε στο γραφικό  Καρλόβασι όπου δοκιμάσαμε τις νοστιμιές του. Την ημέρα εκείνη ξεκινώντας από τα νότια του νησιού επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο αφού είχαμε κάνει το γύρο της Σάμου.

Το βράδυ επισκεφθήκαμε το αγαπημένο μας Πυθαγόρειο. Το πρόγραμμα μας περιελάμβανε βόλτα στο λιμανάκι και δείπνο σε εστιατόριο του Πυθαγορείου.

Για το τέλος κρατήσαμε την επίσκεψη μας σε ένα καλοκαιρινό μπαράκι όπου απολαύσαμε τα ποτά μας και οι τρεις μας !!!

Η ώρα είχε περάσει και έπρεπε να επιστρέψουμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση γιατί θα ξημέρωνε η ημέρα της επιστροφής .

ΔΕΥΤΕΡΑ  28 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

Τελευταία βόλτα στο Πυθαγόρειο .

Ήπιαμε το καφεδάκι μας ,περπατήσαμε κάνοντας στάσεις στα μαγαζιά του για να αγοράσουμε σουβενίρ!

Τελευταίος προορισμός το αεροδρόμιο και επιβίβαση στο αεροπλάνο με προορισμό την Αθήνα πλημμυρισμένοι από ωραίες αναμνήσεις!